میزنم آروم آروم قدم زیر بارون داغون!
نوشته شده توسط : سارا

http://www.ferme.it/images/journal/rain.jpg


 


می زنم آروم آروم


قدم زیر بارون داغون


تو نیستی بگیری دو دستم


پیشم نیستی از این بارونم خستم


بارون شده مثه قطره داغ


تو نیستی شدی قد یه خواب


توی خوابم در آرزوی دیدنتم


من همونم که تو نبودت می کنه تب


ضربانم می گیره بهونتو


کاش بودی می خوندی لالاییه شبونتو


کاش بودی می گفتم دردامو به تو


حالا که نیستی اما سپردم این دلو به تو...


توی دنیایی که بی تو سرگردونم


دلم می خواد زمانو به عقب برگردونم


همون روزایی که می گفتی همیشه من کنارتم


تو گفتی اگه عشق یه اشتباست،عاشق اشتباهتم!


مگه نگفتی دنیاهامون مال همه؟


حالا که رفتی ببین دنیای من چقدر کمه!


فریاد می زنم تا که بارون


برسونه صدامو تا آسمون:


ببین چقدر دلم تنگه واست،


بی تو این روزا بدون هیچ رنگ تازست!.......


.


.


حالا بارون می زنه تو صورتم


اونم طاقت نداره می گه من دیوونتم!


می زنم آروم آروم،


قدم زیر بارون تا اون


بدونه بی اون شدم چقدر داغون!


 


پ.ن:به سبک رپ خونده شود!:D


 


"سارا زیبایی"





:: موضوعات مرتبط: دل نوشته ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 1057
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: